سید ایمانسید ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

من و نی نی و باباش

نگاه کن چه بزرگ شدم!!

1391/11/6 11:29
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کردی 2.700 کیلو میمونم ببینین مامانم چه تپل مپلم کردهniniweblog.com

اگه باورت نمیشه بقیه عکسامو توی ادامه مطلب ببین ...

  ایمان 22 روزه

 

اینجا من فقط پنج روزه هستم !!  niniweblog.com

ایمان 5 روزه

 

حالا 15 روزم شده و تازه شناسنامه دار شدم! ببین چه خوشکله

ایمان و شناسنامش

 

حالا دیدی سر 22 روز چه تپل مپل شدم !  niniweblog.com

ایمان 22 روزه

 

تازه بزرگ که بشم می خوام با فاطمه سادات و سید رضا

(دختر عمو و پسر عمو) همبازی بشم

 ایمان با دخترعمو و پسرعموش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سید محمد موسوی و خانواده
7 بهمن 91 12:45
با سلام خدمت شما و خانواده محترم امیدوارم زود زود بزرگ بشی و قد بکشی مثل من. فقط خواهشن وزنت رو متعادل نگه دار. با تشکر