سید ایمانسید ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

من و نی نی و باباش

خرید عید با نی نی کوچولو

1391/12/2 1:43
نویسنده : مامانی
527 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته یه کم بیحوصله شدم گرچه کوچولوم هرچندلحظه یه بار یادم میاره که مامان شدم و بیحوصلگی رو باید کناربذارم.niniweblog.comاین عید نوروز اولین عید زندگی کوچولومونه خرید رفتن با این نیم وجبی هم حکایتی داره( البته اگه شوهری وقت و حوصله شو داشته باشه)قربونش برم نی نیمون دقیقا موقع بیرون رفتن هم پوشکشو خیس میکنه هم گرسنش میشه این جور وقتا من و باباش فقط میتونیم بخندیم تا کار کاکل پسر تموم بشهniniweblog.comتازه بعد از تعویض و شیر خوردن حداکثر دو ساعت وقت داریم خرید کنیم( اگه کمتر نشه)    niniweblog.com

کم کم باید خونه تکونی هم شروع کنم خدا کنه با این کاکل زری تاعید تموم شه. قراره این جمعه شوهری هم کمک کنه(دستش درد نکنه)niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایمان
6 اسفند 91 0:42
ای بابا چه توقعی از ما نی نی ها دارید !!! مگه ما نی نی ها دل نداریم ، خب دلامون کوچولویه دیگه زودی گشنمون میشه .