سید ایمانسید ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

من و نی نی و باباش

یه مزه تازه

1391/12/23 17:26
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش داشتم جلوی سید ایمان سیب میخوردم که دیدم گل پسر داره نگاه میکنه منم یه قاچ سیب پوست گرفتم و برای اولین بار گذاشتم دهنش که بمکهniniweblog.com, یه کم که مزه تازشو چشید به یه نقطه زل زد و کلی فکر کرد که این چه جور طعمیه و با ولع کامل مزه مزه میکردniniweblog.com طفلکم چیزی که نصیبش نمیشد ولی به همینم قانع بود بعد از چند دقیقه نتونستم جلوی خودمو بگیرم و یه بوس حسابی همراه با چلوندن خوردمniniweblog.com ( بماند که نینیم خیلی خوشش نیومد) 

niniweblog.com               چند روز دیگه سال جدید میشه و من هنوز خیلی کار دارم تازه خریدامونم تموم نشده گرچه چندروز پیش که به لطف همسری ( با وجود مشغله کاری آخرسالniniweblog.com)رفتیم نمایشگاه بهاره خیلی از خریدا انجام شد. پسر گلم هم خیلی همکاری کرد و تا آخر خرید( با وجود سروصدای زیاد نمایشگاه) از خواب ناز بیدار نشدniniweblog.com ولی شب حسابی جبران کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
25 اردیبهشت 92 14:40
خسته شدیم از بس چشممون هر روز به وبلاگ بود . شاید این جمعه بیاید شاید .... پست جدیدی رو بذارد شاید ....
بابای یسری جان
15 تیر 92 15:48
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.