سید ایمانسید ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

من و نی نی و باباش

شیطنت نی نی در مسافرت شهرستان

1391/9/11 19:49
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی

نمیدونم از کجا باید شروع کنم از وول خوردن یکسره شما توماشین یا تکون نخوردنت در شب تاسوعا که ساعت یازده شب روونه بیمارستانمون کردی (خوبه شهرستان به اینترنت دسترسی نداشتم چون انقدر از دستت عصبانی شده بودم که دلم میخواست تو یه پست حسابی سرت خالی کنم)

شهرستان نی نی خاله محدثه روهم دیدم حسابی بزرگ شده بود دیگه داشت راه میرفت کی بشه شما به اونجا برسی هرچند میدونم اونوقت باید خونمون شبیه مسجد بشه . . .

مامانبزرگ و بابابزرگ هم که چون نمیتونن بیان پیشمون ,خرید بعضی از وسایلای بافیمونده رو به خودمون سپردن. (دو شب پیش هم رفتیم با بابایی برات توشک تخت خریدیم )خداکنه اتاقتو بتونم زودتر تموم کنم آخه دلم میخواد عکساشو برات بزارم . این چندوقت باقیمونده که با بابایی برنامه پیاده روی شبانه برقراره هر شب برات یه تیکه خرید میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)