سید ایمانسید ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

من و نی نی و باباش

مهمون کوچولو

1391/9/20 19:35
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه یه مهمون کوچولو داشتم  (محمدعماد نی نی خاله رایحه)هرچند انقدر خسته بود که اصلا چشماشو باز نکرد ولی همین قدرهم قنیمته. چون با نی نی من دو ماه فاصله سنی خواهند داشت احتمالا با هم همبازیای خوبی میشن

کم کم داره اتاق نی نی کوچولوی منم تموم میشه خیاطیاش دیگه آخرشه براش یه ست روتختی دوختم به نظر خودم که بدنشده باید دید بقیه چی میگن

منم دیگه دارم کم کم علامتای خاص ماه نه رو تجربه میکنم هرچند مشکلات مخصوص خودشو داره ولی نی نیم خیلی داره باهام کنار میاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله
20 آذر 91 22:46
سلام مامان کوچولو یادمه خواهرم تو ماه نهم که بود تا بچه تکون میخورد من و شوهرش میدویدیم تا دستمونو بذاریم رو شکمش و نی نی رو احساس کنیم اون بیچاره درد میکشید ما ذوق میکردیم الان علی 4 سالشه و وقتی بهم لقد میزنه میگم خاله خوشه اون کوچولوییت.....خیلی درد داره
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
20 آذر 91 22:57
سلام دوست خوبم... انشالله نی نی نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد
خاله رایحه
23 آذر 91 19:06
لحظه دیدار نزدیک است / باز من دیوانه ام مستم / باز می لرزد دلم دستم / باز گویی در جهان دیگری هستم / لجظه دیدار نزدیک است عزیزم دیگه روز شماری هات واسه دیدن پسر گلت شروع شده,نمی دونی چه لذتی داره وقتی بچت و تو بغلت می گیری و نگاش می کنی,امیدوارم هرچه زود تر این حس قشنگ و تجربه کنی
your brather" hassan
19 اردیبهشت 92 8:57
سلام به خواهر گلم و پور ایشان و آقا مجتبی انشاءالله در مسیر کَلو کردن آق سید ایمان مو فق باشید